Lasagne

Mums, det börjar lukta gott nu iaf.
Hade det inte vart så att pappa skulle äta av den
hade jag haft i morötter i den också.
Jag läste allt att man kunde ha i det för lite variation.


Jag är lycklig, jag vet inte riktigt varför jag bara är det.
Känns konstigt...
Även fast min dag vart sjuuukt seg, vart ute och gått
annars har jag inte gjort så mkt vettigt.

Men det är dom små sakerna som gör dagen bättre,
typ ett sms från någon..


Anyway, nu ska jag snoka lite på internet efter en bra
"hemma" hårinpackning.
Köpte en ny från redken men det är inte all soft som jag brukar ha
utan "extremé" men den ger inte samma återfuktande utan skyddar mest.
och jag ska väl inte klaga fick den för 300 ist för 450kr, bra med REA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0