Jag behöver

Hahaa jag kolla på PH nyss.
Han pontus är ju inte klok påriktigt!
Han måste va en mullvad eller något, vem lyfter på madrasser
och jagar apor?


Har vart ute hos Frazze idag, det gick bra.
Orka inte rida det va på tok för mörkt och så hitta jag
inga bra termobyxor, och har man inte det blir det kallt.
Så blev att gå en sväng ist, men det va mysigt det också.
Försökte ta kort på skrället men han ville bara ha godis.


Jag behöver gå på date jag behöver ligga jag behöver
lite spänning och drama i mitt liv.
FAN vad tråkigt jag har just nu, ge mig en bil så jag kan åka
och hälsa på folk mitt i veckan, typ åka och våldgästa någon.


nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0