Duktig

Nu har jag lämnat pappa på jobbet och
Så har jag vart och handlat massa nödvändigheter!
Inte illa vad jag är duktig!

Fläskfilen ligger på tining så den går att skära i sen.
inte för att jag tänker göra det, det får syster fixa :)
Mums mums, ska även få träffa lilla hjärtat sen
Ska iväg och fika på sulan, känns som evigheter sen
fast det bara är några dagar sen vi sågs.

Ska för övrigt jobba lördag också, så 3 helger
den här månaden, om pontus inte vill ha en av mina ist
så det blir 2-2..
Får se vad han säger.
Så måste nog ringa och byta dag på hästen, syster fyller år då också
Så måste ju umgås lite med henne :)

Nehe, nu ska jag packa in allt jag handla :)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0