Drömmar

Alltså i mitt huvud måste saker vara snurrigt.
Iaf om man tänker på mina drömmar..
Galna!
Hahaaa...


Har iaf duschat nu så ska väl äta frukost och föna håret.
och idag får jag åka bil till jobbet!
Det är fan lyx!
Weeeeie!



skickade efter hårinpackning igår.
Köpte två st från Lyko.se, det är den bästa sidan någonsin!
Halva priset på redken seriens hårinpackningar.
Så köpte två st, dom räcker länge och är dom bästaste bästa!
Så passa jag på att köpa keramiska värmespolar.
Har funderat på det länge att köpa för det känns mer praktiskt när man ska ut.
då kan man sminka sig och gå runt utan någon sladd eller så.
Va extrapris på dom också så dom kosta bara 650kr.
ett kap!


Nehe, jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0