Djävulens Arkitekt

Ska nog kolla på film idag.
"djävulens arkitekt, Hitler & Speer"
om andravärldskriget för er som inte fatta det ;)


Anyway, den är 4 timmar lång så drar ut på det..
och så är jag förbannad.
betalade in pengar till transportstyrelsen igår.
Bara det att banken tänker inte dra dom förens på måndag
och då blir jag försenad, jävla muppar.
Alltid annars när jag betalar en dag innan så drar dom direkt.
suuck, så nu kommer jag säkert få en straffavgift.



Jobb imorgon.
känner mig väl sådär taggad.
Men men, sen är det tisdag kvar och sen drar jag till Lund.
Och har jag tur och kommer hem skapligt på torsdag så ska jag
åka till skövde då :)
Fan vad den veckan kommer förstöra min träning känner jag nu..
Hmm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0