Whaaaaaat?!

Ååååh, seg dag som aldrig förr!
Blogg.se funka inte som det skulle igår så det blev inge bloggande.
eller så va det min dator som va cp och så kan det
absolut inte ha vart så måste vart bloggskiten!

Anyway, idag kolla jag runt lite, som alltid.
upptäckte en vääääldigt söt kille, iaf på första bilden.
Seeeen klicka jag vidare och tänkte att fan det är nog gamla biler.
MEN det måste vart någon fake bild för han va född 91 och det är fan inte
okej att ens tänka i sin vildaste fantasi att dom är söta!!!!
Iiiiiuh!



Jobbat idag har jag dessutom.
så jag är slut för ingen jävla sömn fick jag!
Så nu blir det sängen!

ps. 90or är fan inte heller okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0