Vaken vaken vaken och soool!

åååh UNDERBART väder!
Ska åka med Mamma till kyrkogården sen.
Bäst att passa på medans det är sol och fint!


Igår blev det Villa sandhem och lyssna på några band som spela.
Det va överlag bra musik, även om svensk punk inte är något jag
lyssnar på till vardags ;)
Va lite synd bara att det va så himla hög musik så man typ inte hörde
den som sjöng, men annars va det bra :)


Sen dumpa jag syster och Elin på statt, för att komma och hämta
dom 2 timmar senare och köra hem dom.
Alla hjärtans dag i dag har jag hört också.
Hahaa vad nu det ska va bra för.


Jag ska iaf på Harry potter Date.
Nice!

Nehe, nu ska jag straxt ut i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0