Ta livet av mig

Alltså NU får det va NOG!
Jag vill inte ha mer jävla skitsnö.
Någon jävel med plogbil hade kommit 1 timme efter att
jag skottat och plogat på parkeringen.
Bara det att när han ploga så hamna all jävla snö framför
min utfart med bilen, JÄVLA IDIOTJÄVEL!



Och jag behöver något seriöst.
Hur fan ska mitt liv sluta, om det är så här svårt
att hitta en vettig kille nu, hur ska det då bli när man är 30?!
Inge jävla Sex and the City här inte...
ååååååååh, känner hur glatt inlägg det här blev,
men det blir inte bättre en så här idag.

Idiotjävlar som plogar snö framför min bil
och idiot stad som bara föder upp skitstövlar och pundare.
Tack så jävla mkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0