MR- R Som i MR - Rätt

Ibland träffar man på någon som verkligen har alla rätt.
Nyinlfyttad till stan, så han har inga crazy ex eller
legat med halva stan, iaf inte här där man känner folk.
Trevlig, nästan övertrevlig så man bara vill sjunka genom jorden
när man får den 5e komplimangen på 10 min.
Luktar gott, en skön omväxling från alla som luktar gris.
Rakt fram, det är läskigt men fan så jävla skönt det är att slippa
smyga runt på tå, korten på bordet på engång och sen kör.

Och ibland så träffar man faktiskt på dom i verkliga livet.
Läskigt!!
Nog om det för nu iaf, eller för idag, fortsättning följer kan man vl säga.


I söndags va det alla hjärtans dag.
Och jag fick allt en jäääätte fin ros, förmodligen den
finaste som någon fick den dagen!
Sen va det Harry Potter date, iofs så va det mer Cedrik för min del ;)
Moahahaa.


Och igår Måndag, så vakna jag vid 7 PAIN!!!
hade så galet ont fick ta smärtstillande piller och va i princip hög
heladagen kändes det som.
Idag va inte mkt bättre vart en hård dag på jobbet vill jag lova.
Min rygg tar död på mig, inte bara ryggen utan höften också.
Mitt vänstra ben är ca 1½ cm längre än mitt högra när jag får ont.
Och jag kan inte belasta mitt vänstra ben för det är det som gör ont, så jag får
gunga fram som en anka och eftersom jag har gjort det så är mitt högerben och
hela min jävla rygg i princip död just nu.

Det va väl mina dagar som jag missat att blogga på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0