Jag tänker inte ge mig

inte den här gången.
ALDRIG!
Moahahaaa... Får väl se hur länge jag klarar av det då.
Det blir säkert bra.


Har vart och handlat nu eftersom min pappa inte kan handla
som normalt folk, han köper alltid sina bas saker:
Mjölk, limpa och idag köttsoppa, det hör inte till bas sakerna men
det va vad som kom med idag, toppen, ingen utom han själv äter limpa
och allt annat bröd va slut, han jobbar imorgon också till klockan 4
vilket säger sig självt att ingen kommer handla innan bilen är hemma,
och då blir det svårt att äta någon lunch, med det han handlade eftersom soppan
är till ikväll.

Men jag har räddat dagen och handlat pålägg bröd lite fisk grönsaker
och annat smått och gott som jag kan göra en lunch av imorgon.
Bra där!


Nu blir det mat och OS, sen ska jag ta min nya bok som jag
också köpte idag och krypa ner i sängen.
Mys mys mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0