INTE OKEJ!

Eehm, vad fan är det för fel på aftonbladet
och lägga upp en film där "OS stjärnan döds krashar"
Så jävla äckligt att dom har filmen där han dör, även om han
inte dog på filmen så dör han av olyckan.
Vet inte men jag tycker det är vidrigt att man ska kolla när någon dör.

Jag har iofs inte sett filmen heller så jag kanske är helt ute och cyklar
men jag blev äcklad och fick ångest över att folk kan se
den här människan dö. Det är vidrigt helt enkelt!!


Anyway, har vart på stan med syster och köpte lite skit.
så nu ska jag måla naglarna sen blir det mat :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Såg den live på tv4 nyheterna kl 8 på morgonen när de fick beskedet, blev lite chockad de varna inte innan lr något :O

2010-02-14 @ 10:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0