i dont remember

jag har turtles naglar.
Grönt är skönt, jag älskar alla mina nya nagellack.
dom är helt oslagbara, 3 för 60 depend, maaaassa roliga färger.
Dock är dom färgstarka färgerna svåra att få bort men äsch ;)


Nu har jag fått min dagliga dos av OS också.
Såg Anjas brons och katastroferna på skidskytten, både herrar och damer.
vad sjutton händer?!
Anyway, vi har ju bättre chanser i vinter OS än i sommar OS så
det är roligare att kolla på :)

Har missat när damernas Curling går, det brukar jag alltid
tycka om att kolla på, även när det inte är några super mästerskap.
Alltid när jag har kollat så har dom vart duktiga men nu är det väl
någon som har slutat/mamma ledig?!
Annars har jag drömt det.


Nu ska jag straxt lägga mig och sova.
Bra där!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0