Handla

Weeie, vart på stan med Madde en sväng.
Först va jag dock och hämtade mina kläder på posten.
Bra bra bra :D
Måste köpa en svart kavaj också, den skulle gå bra med mina
nya vår tunikor.
Anyway, vi gick en sväng på stan och jag hitta en nya vit
tunika på H&M samt ett halsband och lite annat skit,
och när jag kom hem hade jag inte blivit det minsta fattigare,
för jag hade/har presentkort  på H&M som jag fick i julklapp.
Jag älskar att handla gratis :D


I helgen ska vi iaf ev åka till Etuna och köpa skor och jacka.
Det behövs verkligen!
Iaf för min del, jag mååååste ha nya skor.
Jacka också men skor är roligare så vi siktar på det först ;)



Nu ska jag spana efter bil sen blir det nog CSI Miami och sen sängen.
Jobb imorgon heldag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0