Dead and gone

Idag skulle jag vara duktig och laga mat.
Jag tänkte att jag skulle göra något snabbt och smidigt
och raggmunk kan ju inte va så jävla avancerat
eller ta lång tid att fixa.

Efter 2 timmar när jag fortfarande stod och stekte dom där jävla
munkarna va jag bra jävla trött på skiten.
Dom andra hade ju iofs fått mat men jag fick stå och steka klart.
aldrig mer raggmunkar!


Anyway, imorgon ska jag till Volvo med angus!
Weeeie, vad glad han kommer bli sen när han ser överallt igen.
Och så tänkte jag att om det inte är så kallt, så kan vi åka och bada :)
tänk vad lycklig Angus har blivit nu när jag har fått körkort, jag
ska allt ta hand om honom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0