Dags att sova

Buuhu, fick sms när jag va iväg om att
min "farbror" (fasters man) hade sett bilar på blocket
som jag skulle kolla på om det va något att ha.
Men jag hittar fan inga,
har jag blivit kräsen där också?
Eller lever jag i själv förnekelse och tror att jag ska vinna en
på bingolotto ävenfast jag inte ens har någon lott?
Troligen...


Well nu ska jag sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon.
Bra där, ska även ta mig till gymet innan efter middagen tänkte jag.
Eftersom pappa jobbar natt så blir det ingen träning på kvällen.
Så då får det bli innan alla har slutat jobbet/skolan och invarderar gymet.
jag ska vinna ett eget gym på bingolotto också.


Nehe, sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0