Bra eller dåligt?

Ibland, eller egentligen alltid, så måste man tänka över
vad ens beslut kommer få för konsekvenser.
Hur jag kommer må efter beslutet är taget.
Eller hur jag kommer må om jag stannar kvar i samma
onda cirkel en vecka till, en månad till eller ett år till.


Många av mina vänner (och andra bloggar jag läser) har en förmåga
av att skriva väääldigt mkt när det inte är som det ska i livet.
Eller när dom är besvikna på någon som står dom nära.
Och nu på senaste har jag börjat läsa en ny blogg, och henne vill jag
bara ruska om och tala om för henne att det blir inte bättre.
Hon vet det han vet det och man ska aldrig stanna för någon annans skull än
sin egen, vilket uppenbarligen inte är fallet.

Jag är också ganska duktig på att blogga som mest när det är saker jag
blir arg på eller något som inte stämmer, för att inte tala om när jag har tråkigt!



Just idag känner jag mig ganska nöjd med vardagen.
Hade vart trevligt med lite sol dock, men hey man kan inte få allt.
Och då får jag väl nöja mig här.
Jag har endå en helt okej vardag, ett okej jobb (jobbet är det inge fel på
men hade vart trevligt med mer tider, vilket kommer komma) jag har körkort,
ett sparkonto till en bil och lite annat.
Okej jag skulle inte klaga på att ha "vissa" andra saker också.
Men det kommer :)


Imorgon har jag klipp tid.
Skönt det är verkligen på tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0