Boklus

Har börjat komma igång i Gucci Kriget nu.
Tar ett tag innan man hänger med bland alla gubbar och
deras älskarinnor och fruar.
Gaaalet, men den är bra en så länge.
Och känner jag mig själv rätt kommer den va slukad tills imorgon.
en dag till en bok är på tok förlång tid, men så går det när man jobbar
och har annat för sig än att läsa.
Men okej, en dag kan va godkänt.


Funderar på att skicka efter Lauren Conrads LA Candy och hennes
andra bok som handlar om hennes liv under tiden MTV´s The hills
spelades in, tror jag, det va så jag fattade det iaf,
dom är dock på engelska och dom enda böckerna jag orkat
läsa ut på engelska är Harry potter böckerna.
Jag har inte ork till att läsa en bok som tar mer än en dag att läsa.
Jag vill sluka den på en gång, eller inte alls.


Imorgon ska mitt hår få sig en rejäl hårinpackning och så ska jag nog
ta ett bad lyssna på skön musik ansiktsmask och aromaterapi ljus.
Känns som en bra dag.
Hoppas på lite sol också så man kan sitta ute på altan med en filt och läsa.
Vad jag nu ska läsa, kanske hittar en gammal Cosmopolitan att läsa :)


Har förövrigt lyckats hålla mig från att klicka hem något från internet idag
men det va bra nära att det blev ett par skor lite hårprodukter
(som jag absolut inte behöver men kan va bra att ha) och en SÅ fin blommig klänning.
Jag vill ha, inget som stoppar mig egentligen.
Kanske är bra att jag har lite kontroll över mig själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0