UF Mässan

åååh vad jag har vart duktig idag.
Har vart på Duveholm och kollat på min kusins Uf företag, + minst 30 till.
Så många va det inte som hade UF företag när jag gick där?
Anyway, sen tog jag med Farmor och julhandlade.
Det är uppenbarligen inte billigt med Julskinka, 59kr kg typ
och den är ju aldrig på ett kg dom är ju på minst 3.
Jag kommer aldrig göra julskinka när jag bor själv.
Jag tycker det är gott en dag sen så är det snuskigt.



Nu har jag kommit hem från stallet osv.
Vad händer?
Jag är sugen på att göra något.
Gå ut eller vad som helst.
Orka sitta hemma och tråka.
Har ju iofs en gratis film från ondemandtjänsten som jag kanske
skulle passa på att använda?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0