The Lovely

Okej den här helgen har jag kollat på film.
Ingen film har vart bra än så länge..
Vad är problemet?

The Lovely Bones:

VÄRDELÖS, alltså den va sååå tråkig.
I början va den rätt spännande och okej men sen när
tjejen började flyga mellan verkligheten och dödmansland så
blev det för mkt för mig, orkar inte såna filmer.
Och absolut inte där dom i slutet kommer tillbaka för att då sin första
kyss genom någon annan tjej, vad händer?

Bröderna Karlsson:

Påriktigt?!?!!
PINSAM!!!
Jag kan inte kolla på så orealistiska komedier,
iaf inte svenska som är såååå dåligt spelade.
Sen att samma kille spelar tvillingar är ju störande.
Sitter bara och tänker på det hela tiden, inte okej.

The Switch:

Jennifer Aniston, jag tycker ju om henne egentligen.
Men jag har verkligen träffat så fel på filmer den här helgen.
Så förutsägbara, jag behöver lite spänning och oförutsägbara filmer.
Inte tråkiga komedier som det inte händer någonting i utan man kan läsa
på aftonbladet i 10 min utan att missa något.


The last song:

Det här är helgens än så länge bästa film.
Kan vara för att det iaf va EN snygg kille med i den filmen?
Nja den va helt okej att kolla på innan man skulle sova.
Dock ingen man vill se flera gånger.
Jag behöver Inception stuk på filmen.
Någon som är bra och där man inte tappar intresset och kan gå ifrån i 15min.

Anyway, Jennifer får en chans till ska se The Bounty Hunter.
Kollade på riktiga Bounty hunters på 4 fakta och blev sugen på lite action.
Inte så troligt men kanske en snygg kille iaf?
får återkomma om den är sevärd eller inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0