Sparbank

Logga just in på banken, har haft noll koll
på hur mkt jag har spenderat på julklappar.
Fick iaf en glad överraskning, en peng eller två mer än
vad jag hade förväntat mig i lön.
Vad ska jag göra för alla dessa pengar?!?! :D

Hade inte vart en spara när det gälde julklapparna..
Men men, det är ju bara jul engång per år.
Sen har jag ju lagt ut för julbiljetterna också, så lite kommer tillbaka.
Och mitt vintertäcke till hästen jag skicka tillbaka, en peng där också.
Jisses.
System kamera + iPhone den här månaden?!


Nu ska jag sova, har laddat min iPod med Julmusik.
Ska lyssna på det på jobbet imorgon.
Ska allt dansa lite också ;)
HAHAA

Kisskiss bang bang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0