Snygga killar

Vad händer med mig?
Jag tror att jag ser förlite killar i min egen ålder på jobbet helt enkelt.
Endera är dom 60+ eller så är dom 20-...
Har kommit på mig själv fleera gånger tänka att HAN va ju iaf snygg.
Men sen slog det mig att han är med målar gubben = han är lärling = olagligt.
Jag måste skärpa mig, börjar bli mörkrädd för mig själv.

Snart firar jag dessutom 1 år.
Det är HEMSKT!
Uuuh


Måste snygga till mig nästa onsdag, då kommer tidningsbudet från
etuna, han är iaf snygg och i min ålder!
korsettbh skjorta och kjol, sen kan väl en knapp för mkt råka vara öppen då?
Näääe, ingen risk, gubbarna blir galna bara jag har lite rött läppglans.
Får bli neutralt som alltid.
1 år är snart 2 ska ni se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0