Snökaos så att säga

Hmm gårdagen va spännande.
Först julfest i stallet sen filmkväll och så avslutades det på
statt, hahaaa!
Men en bra kväll va det.
Jag va crazy, men så blir det väl när man börjar sent och dricker snabbt.
Men va endå lagom full.

Så typiskt mig att komma hem halv 4 på morgonen bara.
Och varför får jag alltid sällskap av upptagna killar hem?
Aja det va trevligt slapp ju gå den läskiga vägen själv.
Thank you!


Nu har jag vart i stallet och ska straxt göra lite mat.
Mums, ska göra mig redo för handbollen också.
16.55!!!
Viktigt


Jag skulle aldrig kunna ha en kille som inte är sport intresserad.
Idag när vi kolla skidor så va jag helt galn.
Jag lever mig in i det lite för mkt tror jag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0