Porr billigare än Krogen

Idag på jobbet kom det in en medelålders kille/gubbe.
Han va inte ful eller så, lite sliten kanske.
Han köpte en porrtidning, och då slog det mig att ja varför inte.
Det är billigare att köpa en porrtidning + film än att gå på krogen
och försöka hitta någon att ligga med.
Så killar, sluta försöka ligga på krogen kom och köp porr.
HAHAA!


Jag har btw fått tillbaka mitt nummer nu!
Weeie äntligen.
Sprang in på elgiganten innan stallet och sa att jag ville ha
den billigaste mobilen typ som gick att ringa och smsa med.
Tjoff, 179 kr senare så hade jag en mobil.
Saknar dock min.
Men får hoppas att försäkringen är snabb så jag slipper vänta mer
än 2 månader, man får ju skämmas nästan ;)


Så jag blir LYCKLIG om ni skickar ett sms med namn och nummer :D

kisskiss bangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0