på återseende

Eehm, julhelgen?!
Vad hände?

På förfesten så blev min mobil snodd så numera har jag ingen
telefon och inga nummer.
Har fått ett nytt simkort skickat med samma nummer som innan så
blir VÄÄÄLDIGT lycklig om ni skriver erat för och efternamn och skickar ett
sms så ni kan få komma åter i lager.
Måste köpa en ny mobil dessutom.
Har polisanmält och spärrat telefonen med någon spårningsgrunka dom har.
Anyway, det skulle ta minst 14 dagar innan dom kolla på anmälan och sen
ska dom komma underfun med om jag ska få en ny telefon eller inte.
Ingen som har en att låna ut ett tag?!


Måste få reda på allas namn som va på festen också.
Det ville dom tydligen ha i polisrapporten.
det fixar sig.
Jag är mest ledsen över alla nummer som jag inte kommer kunna få tag på.
SUuuck!

Anyway, nu vet ni att jag inte är död

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0