Lättad

Weeie, såg precis att jag slipper en av flera på juldagen.
hur nice är inte det?!
Slippa kolla sig över axeln.
Släpp loss!
Jag har fortfarande 5 julklappar att slåin..
Hmm jag vill bara spela massa spel och umgås.
Skit i julklapparna, börjar man bli vuxen och tråkig då?




Jag tror allt att jag glömde säga att mitt jobb är bäst.
Först fick jag och göran massa trisslotter av kunder
sen va det massa andra som tyckte synd om oss för det va SÅ mkt folk
som va inne idag och handla klockan 2 hade ingen av oss hunnit ha lunch eller sitta ner.
KAOS, så dom kom in med frukt och kakor ;)
Sen fick jag en JÄTTE fin blomma av cheferna och i låg det present kort
på statoil för 500kr.
Jag är en bra anställd med andra ord ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0