Inte som planerat.

Var och hämtade hö till hästen igår.
Det gick galant idag kan jag dock inte stödja alls på höger benet.
Annars brukar det bara vara ljumsken som gör ont
men nu är det hela benet.
Bergis för att det är varmare nu igen.
När det va kallt så hade jag typ inte ont alls.
Eller ja jag har ju alltid ont men inte mer än vanligt.



Fick förövrigt mitt täcke till hästen som jag skickade efter i oktober?
Va som jag misstänkte förlitet.
Alla täcken jag skickar efter från Haglunds har legat så sjukt illa och vart försmå.
Förstår inte, 135 på henne är stort när jag har andra täcken.
Bara från dom som det fattas 10 cm över arslet.
Så nu blir det inga mer från dom.
Bara från märken jag vet passar.
Får väl köpa ett Catago täcke till henne eller något.
Men vill ha med hals, så får kolla lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0