Grattis H&M

På riktigt?!
Vad är det för jävla butik som skickar ALLA varor när
den varan som är slut har kommit in igen?
Svårt att dom hade skrivit det till mig.
Jag har en sak som inte fanns i lager förens i mitten av Januari
Alla andra saker fanns, svårt att dom skickar mina julklappar nu
och skickar det andra när det har kommit in i lager igen?
Vilka jävla muppar..
Eller iaf skriver det INNAN man godkänner köpet..
Jävla skit H&M.
Inga julklappar till Mini kusin...


Hästarna va kaos idag.
Har just kommit hem därifrån.
Först ville inte Tunia komma in utan drog iväg i fullt ös
och Geopard va inte sen på att följa efter så tog in alla hästar utom dom.
Kom ut igen och då stod Geopard där och skämdes och ville in.
Men Tunia drog iväg igen suuuuck!
Fick vänta 40 min på skit hästen.
Men nu är dom inne.
Gör dom så imorgon så kan dom gott sova ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0