Canon vs Nikon

Buuuhu, jag tänkte köpa mig en systemkamera.
Okej så långt är vi med, men sen då?
Vad ska man ha?
Jag vill ju ha en som är lätt att förstå sig på och som tar mer
än 3bilder/s.
Sen måste det tydligen vara ett bra objetiv också.
Hur ska man veta att allt är bra?
jag vill inte lägga 7000 på en kamera och sen få en skit kamera.
Som inte alls tar fina bilder när saker rör sig eller något annat
som min vanliga digitalkamera inte klarar av.


Buuuhu, jag blir utmattad av det här.
Ska sova på saken och hoppas på att kamera gudarna ger mig
en hint om vilken jag ska köpa i mina drömmar...


Mycket drömmar om Farfar och mormor har det vart nu.
Farfar brukar jag drömma om 1 gång i veckan iaf, men har nog
inte drömt om Mormor sen hon dog.
När jag vakna kände jag att det va på tok förlänge sen jag hälsade på
mormor och undrade varför, sen kom jag på att hon är ju död.
Och så länge sen va det inte, jag va och tände ljus hos Mormor och morfar förra helgen.
Farfar fick också nytt ljus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0