1års dagen

1års dagen närmar sig med stormsteg.
uuh, förstår inte alls hur fort tiden har gått.
Deprimerande.


Jag va ute och släppte ut hästarna på morgonen.
Allt gick bra tills lettis bestämde sig för att hon ville gå ut
från hagen precis när jag skulle släppa in minja.
Så jag släpper minja för att stoppa lettis och då blir lettis ivägen för
minja som vill in till maten.
Det resulterar i att minja drar åt andra hållet och in i killarnas hage.
Minja är crazy, det går inte att fånga henne förutom på kvällen när hon vill in.
Till slut fick jag ut henne från killarnas hage men hon sprang fortfarande löst.
Och efter ca 20 min så va hon inne i rätt hage iaf.
Men det va stressigt att hinna allt som skulle göras innan jobbet.
Nästa gång ska jag ha 1 timme extra i "om det händer något" tid!



Anyway, jag HOPPAS att mitt löshår kommer tills imorgon.
det är ju en vanlig svart dag så posten borde komma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0