so amazing

Taggad till tänderna på imorgon!
Weeeie
Har vart och fixat allt på stan nu så det är klart.
Nu väntar jag på Clara hjärtat och ska fika.
Mycket skvaller att berätta om.


Jävla skitregn btw!
Jag skulle ju tvätta kotten idag.
Så han skulle va fin när jag kom hem från äventyret.
Men icke...
Får hoppas på någon dag med uppehåll när jag kommer hem igen.


Farmor hade vart i gränna och köpt polkagrisar.
Hur många som helst dessutom.
Jag tog Viol.
Har aldrig ätit den så får se om den är god :D
Och så va den mindre än dom andra, jag äter aldrig upp en polka gris endå.
Tycker det är gott första 5 min sen tröttnar jag.




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0