Kotten är liten

Köpte flyttkartonger idag ska göra om i mitt rum.
Skitbra hitta 10 föör typ 200 på cheapy, taget.
Sen skulle jag bara packa in dom i kotten.
Men hur jag än gjorde så gick dom inte in.
Hur liten är inte kotten då?
Dom är ju försjutton platta när man får dom.


Anyway, fick ringa faster så fick hon komma och hämta kartongerna.
Så nu är dom hemma och sakerna kan packas ner i kartonger.
känns som det kommer ta evigheter att bli klar.
Så lika bra att börja.
Men inget är lika kul utan musik och eftersom min syster
ligger och sover och tro mig man vill INTE störa henne när
hon har jobbat tidigt på morgonen.
Så får städa och dona utan musik.



Jag vet vad jag sa.
Men jag skiter i det, hör av dig endå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0