Kanon Salt

sitter med hårinpckning i håret och äter
en kanon salt.
Dom är helt otroligt goda.
Synd att dom inte finns att få tag på här.
Dåligt!


Ska väl egentligen äta lite frukost inte godis.
Men frukost får bli när hårinpackningen är utsköljd.



Ikväll?
Hmm ja en film kväll som alla andra kvällar.
Finns ju inget att göra när man har semester.
Allt känns tråkigt.
Är nog bara jag som är bitter och längtar efter jobbet ;)


Egentligen skulle jag ut och plocka blåbär idag.
Så får se om min syster fortfarande är sugen på det när hon kommer hem :D
kan ju hoppas!
Så jag får använda min nya plockare :P


Om det inte funkar för er nu och ni tar steget
så kommer ni nog aldrig göra det, alla hinder är undanröjda.
Endera kan man blunda och inte inse fakta eller så söker man nytt.
Eller näe, man kan ju vara kvar i samma cirkel också, bekvämt för vissa ;)



Slutsnackat, nu ska skiten straxt ur håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0