Jag vet sååå väl

Jag har tvättat kotten nu.
Gick bättre än förra gången men idag va det inte lika varmt heller.
Så nu är han nog så ren som kotten kan bli.
Jag har tvättat alla fotgrunkor rutorna och så klart utanpå.
Jag blev dock blötare än kotten.
Sjävlklart när jag va som bäst igång och spola och gnugga så åker munstycket av
på sprutar grejen, jag blev ner sprutad av en galen slang.
Så då måste jag iaf sätta tillbaka munstycket och jag vet så väl att
man måste gå ner och stä'nga av vattnet om det ska gå.
Men icke jag ska sätta på det med vattnet på!!
Och det går väl sådär..
SÅ jag får väl skylla mig själv lite att jag va blöt som en fisk när jag var klar.
Men men, kotten är ren och det är det viktigaste.


Nu ska jag duscha av mig sen bort till farmor igen.
Hemmagjord spenat fisk och potatis, mums!
Va på tok förlänge sen jag åt det..!
Sen är det ju fredag så ett glas vin måste man väl få ta? ;)
Eller 5.



Nehe, kasta sig in i duschen.
Jag är på förvånatsvärt bra humör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0