i need you now

Fan, jag behöver dig prick nu.
Alltid händer det sånt här när det inte KAN hända.
Skit också.



Jag kan inte sluta tänka på något som kom upp i filmen
"Coco Livet före Chanel" Hon säger i filmen något i stil med;
"Jag har alltid vetat att jag inte kommer gifta mig, ibland glömmer jag
bara bort det" och Lite senare så pratar hon om hennes barndom och
om hennes pappa som va otrogen;
" Mamma låg hemma och vänta på pappa hela natten men han kom inte hem
och på morgonen va hon död, gifte målet blev hennes död.
Så på något sätt har jag fått för mig att det är bättre att vara älskarinna"


Va inte exakt så hon sa men hittar inte texten på internet men typ.
det har iaf satt sig i mitt huvud.


Nu ska jag se på film.
om jag hittar någon som min syster inte börjar gråta av
bara av att se fodralet.
Shutter island ville jag se men icke..
Jag som till och med hade hyrt den, någon som vill se den med mig?
Hör av dig :)



Kiss kiss bang bang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0