Drömmar

Hmm ibland får  man riktigt underliga drömmar.
idag va verkligen en sån natt.
Jag stod bakom någon traktor som tappa två däck och
då när han gasa så stegrade sig traktorn(inte dåligt vilken turbo den hade)
och sen så typ landa den halvt över mig för jag fick lite brutna ben osv.
Jag hade kunnat flytta mig men icke.
Jag ville att killen som jag va kär i i drömmen skulle tycka synd om mig.
Smart tjej...



Anyway, nu ska jag ta mig i kragen, måste hinna till odal.
Om någon vet vart man kan få tag på en större tålig bra låda
som man kan ha hästtäcken och skit i så blir jag tacksam.
Tänkte på en såndär man har på altanen som man stoppar
dynorna i när det är dåligt väder åså.
Men vart får jag tag på en sån?


Nehe, hinner inte med det här mer.
Hörs ikväll när jag har åkt ut med allt till stallet och jobbat klart!




puss<3


Kommentarer
Postat av: Madde

Prova jysk där borde de definitvt ha en sån låda :P

2010-08-27 @ 19:24:44
URL: http://sun69shine.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0