Dålig Bloggare

Har vart dålig den här veckan på att blogga.
Men det har inte hänt så mkt går mest och väntar på att det ska blir
lörag så jag får åka och testa hästen :)
Men imorgon är det lördag!


Jag har ca 1 min på mig att blogga nu innan jag måste dra till jobbet.
Suuuuck, 2 dagar kvar innan jag får lite ledigt.



Måste btw göra mig av med alla negativa människor runt mig.
Jag orkar inte med dom.
Jag har nog med mitt egetliv.
Eller jag har ett egetliv och jag är säker på att dom också har det så
mitt behöver dom inte försöka leva :)


och ni vet hur det är när man bara går och väntar på en enda sak då
vill man bara skriva om just den saken.
Men jagär skrockfull för alltid när jag avslöjar mina planer så
skiter dom sig.
Så nu ska dom vara hemliga tills det har hänt.
Spännande ;)


Kiss kiss bang bang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0