Dagen med stort D

Weeeeie!!!!
Lördag!

Ska fixa mig till jobbet nu och äta lite frukost
Sen ska Geopard hämtas.
Jag är laddad, ska bli sååå mysigt :D


Skicka efter lite saker från internet igår.
2000kr fattigare poff!
Men men, det är det värt, kan ju undvika att köpa kläder den här månaden för 4000 som
jag brukar kunna göra..
Skickade iofs efter Marc jacobs parfymen för 750kr tidigare i veckan
så jag får ha shoppat färdigt helt enkelt den här månaden till mig själv.
Måste ju köpa massa mer till bäbis.
oooh vad fina saker hon ska få!



Har fått ett gigantiskt myggbett inatt.
På typ senan som är precis över hälen, det är ett sjuuukt stort myggbett dessutom.


Nehe, göra sig söt inför jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0