Can´t be tamed

Det är svårt att bryta vanor som man har haft väldigt länge.
Men jag är på godväg nu.
Inte för att det blir lättare även fast det har gått 5 dagar nu.
Sjukt.
Måste btw göra något åt håret, hahaa.
Katastrof att snabb göra slingor.
Det ser förjävligt ut.
Får lägga i en ask färg efter helgen.
Då brukar det bli lite gråare.
Hatar när det ser fake ut.
Det är fake men det behöver väl inte lysa fake 100 m bort, haha

nu svamlar jag massa igen.


Farmors spis har gått sönder så dom har vart och kollat på en ny.
och jag är oteknisk och kan inte byta slangarna i källaren så har inte kunnat
tvätta kotten än.
Men snart är dom tillbaka då jävlar :P
Haha kommer säkert något annat i vägen då :P



Kyss mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0