Böter

Hur svårt kan det vara för polisen att stå vid
rondellen mot Julita och mot Valla och plocka lite
folk som åker ssom dårar om kvällarna?
Har dom inte hjulskriken ända bort till polisstationen?
Fine om det hade vart en bil hade det inte gjort så mkt men när
det står 10 bilar vid ÖB och som sen åker fram och tillbaka hela kvällen.
JAG ORKAR INTE HÖRA DERAS HJULSKRIK!!!!!
Ååh ut på landet ja tack!



Förövrigt ville jag nästan börja gråta förut i stallet.
Hade gjort betfor som Geopard skulle få och åkte ut vid 9.
Va bjuden till farmor innan på mat osv..
Så va det iaf kolsvart, såg 1 m framförsig typ..
Så ropa lite halv högt efter henne och poff så kommer hon travandes.
hur snäll som helst står och kliar lite på mig när jag klappar på henne.
SÅ skönt att ha en häst som kommer när man roppar och slippa leta eller jaga
en häst i hagen, det är väääärt såå mkt!
Hoppas bara att Minja aldrig smittar av sig på henne!


Anyway, duscha sen landet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0