Äventyr

Well well, inte haft mkt tid till att sitta vid datorn och häcka!
Har vart i stallet mest hela dagen idag och sen drog
jag över till farmor med syster och kollade på film.
I love you Phillip Morris är galen, jag fatta inte på riktigt
att det va baserat på en riktighändelse..


Köpte nya Cosmopolitan idag.
Blev uppriktigt förvånad över att YSL (YvesSaintLaurent)
har Kate moss som modell för sin parfym.
Hur tänkte dom då?
Det enda jag tänker när jag ser henne och parfym är hennes egna parfym
gratis reklam för henne, eller ja hon får ju till och med pengar för det.
Stupid YSL...
Flaskan är ju rosa också precis som hennes.
Näääe där gick dom nog på en nit.
Ett tips till nästa gång, anlita någon som man inte förknippar med
deras egna parfym märke...



Nehe, nu ska jag slå på en film och sova.
är helt slut.
Mina saker från Haglunds kom idag btw, Nice 1 av 3 paket har kommit iaf.
Det jag skicka efter sist kom först.
Anyway, va ett träns jag hade skickat efter med bling på pannbandet men det
måste vart slut i lager`?
Fick iaf ett vanligt träns i den färgen jag ville ha med extra pannband med bling på.
Bra om någon av Diamanterna trillar av så hon slipper gå med ett träns som inte
är fläckfritt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0