10 timmar senare

uuh tio timmar senare så är jag hemma från farmor.
Vi blev klara ganska tidigt med väggen endå.
Men sen grilla vi och så har vi kollat på idrotten.
Härligt med ett silver iaf i det här piss EM:et.


Min jävla Bluetooth på datorn cpar sig.
Hur ska jag då kunna lägga in alla bilder jag tog från bygget?
Vaavavaaa?
Jävla skit DATOR!
Aldrig nöjd.


Anyway, veckan är inte längre tom.
Nice!
Åker på äventyr tisdag morgon till onsdag eller torsdagkväll.
Mys mys!
Så imorgon måste jag fixa massa, packa osv.


Btw, så kan ALLA dra åt helvette idag.
Jag är bitter.
En jävla skit helg.
Nu ska jag nog ta ett glas vin och bada kanske?
Låter inte det jävligt trevligt.
Jag tror nog det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0