Strålande väder

Börjar jobba klockan 3 idag.
Riktigt skönt att bara jobba 3 timmar ;)
Cheferna ska iväg på kurs så jag lovade att hoppa in :)


Just nu sitter jag med hårinpackning och ska väl straxt ta mig i
kragen och skölja ur skiten :)
Jag kan verkligen inte påpeka för många gånger hur bra den
här hårinpackningen är, så ska ni köpa någon RIKTIGT BRA
så köp Redken all soft, en guldig burk, 320kr tror jag den kostar.
Men den håller sjukt länge, jag har haft min sen jul och jag gör hårinpackning
2 gånger i veckan och det är fortfarande kvar.


Nehe, nu ska jag skölja göra ansiktsmask och sen göra mig klar för jobbet.
Passa på att sitta lite i solen också, så klart!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0