Poff borta

Aah just, jag skulle vart ledig måndag tisdag.
Men blev jobb ist, så får vänta tills på FREDAG innan jag
får vara ledig och andas ut, men nästa månad kommer iaf
bli en trevlig en när lönen kommer.
Den här lönen blir inte heller så tråkig, men nästa blir BÄST!

Så nu får jag Superstäda idag ist, skulle tagittag i det ordentligt
när jag va ledig och så hade jag lovat pappa att jag skulle följa
med honom ut på stan att köpa kläder.
Men allt får vänta, eller nej jag hinner köra någon tvättmaskin och städa undan lite,
men inte skura golvet och rensa igenom garderoben ordentligt.
Det får vänta.




Och Fredag lördag söndag, är min sista lediga helg OCH
sammanhängande ledighet på evigheter.
Va iofs ledig måndag tisdag onsdag sista veckan i maj men
dom dagarna känns inte som några "hej nu åker jag och hälsar på mina vänner
som alla har flyttat härifrån"


Nu ska jag städa och plocka lite, sen blir det tacos och
så ska jag nog göra en skylt inför mjukglass premiären den 1 Maj.



Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0