Måndag

Idag är det måndag, men nästan tisdag redan,
och det betyder att det är onsdag imorgon?

Anyway, idag va en lugn dag på jobbet men det gick bra.
Fick tvätta händerna 10 miljoner gånger när det kom massa
från karsudden, jag vet inte varför men dom känns orena.
Typ som att dom har baciller... Bergis!!!



Hade förövrigt världens bästa dröm inatt,
har haft massa såna drömmar nu på senaste tiden som
man kan leva på heladagen och bara njuta...
det är ju aldrig samma eller ens samma personer som är med.
Men det spelar ingen roll, dagen blir så JÄVLA bra efter en sån start.



Inatt drömde jag iaf om Chuck Bass (Ed Westwick), från Gossip Girl.
åååh vad jag va kär i han när jag vakna..
Min hjärna trodde nog ett tag där att jag va tillsammans med honom påriktigt.
Lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0