Händelser

Har inte orkat skriva så mkt i bloggen.
har hänt en heldel dock dom senaste dagarana.


Idag ska jag jobba, sen ska jag lämna mina
vinterdäck hos farmor, skulle gjort det igår men icke.
Hoppas på att mitt brev från posten kommer också så jag kan
hämta mina saker från Lyko.
Har skickat efter en mini Volum master.
149kr, helt lagom pris ;)
Självklart lite annat också men den är jag nog mest nöjd med.
Har ju ganska bra volym redan på håret men ibland har även mitt
hår sina dåliga dagar, typ idag.



Aah just, jag har köpt en bil också.
En söt liten Igelkott, är väl nöjd än så länge,
ska bara lära mig att den inte är som volvon att köra :)


Nej, nu måste jag äta frukost fixa matlåda och ta mig till jobbet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0