Tack tack tack

hmm somnade runt 3 inatt tror jag.
20 i 7 ringde iaf klockan och det va dags att gå upp.
Gick helt okej att köra fast jag va seg det kändes.


Nu väntar jag på att Troja ska lämnas på dagis sen blir
det frukost med hjärtat.
Bra där!

Taaack, fick en normal sömn sen efter ett tag.
Tur va väl det, en helt okej dröm dessutom.
Va hemma hos en killkompis så dyker det upp en tjej
typ kines som han tydligen dejtar och hon är helt galen för att vi ligger
i soffan och kollar på film, så då går dom ut och kommer tillbaka med
3 st gigantiska speglar och kastar i golvet...
Så räknas dom som min otur kommer jag ha otur resten av livet ;)


Well, snygga till sig och vänta på C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0