pinsam kille

URK!
Hahaa jag höll på att dö när jag läste hans resultat på quizen
hur bra är du i sängen på FB.
Allt som FB säger är uppenbarligen inte sant, det trodde jag innan
så jag trodde att jag skulle få gifta mig med Erik Seger vad han nu heter..
Men nu vet jag att det är inte sant.

Fööör det här resultatet fick den:

"Hmm Hmm gjorde
Hur är du i sängen? din quiz och resultatet är Drömligget!

Du har testat de mesta och vem som helst skulle va glad att få ligga med dig!
Du vet garanterat vad du gör!"

Jag va sååååå nära på att kommentera men då skulle folk förstå att jag uppenbarligen
har provat och det vore den VÄRSTA skandalen idag!

Anyway, jag får helt enkelt sluta tro på Facebooks quiz resultat.
Kan en sån kille bli drömligget kan jag bli Anna Anka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0