Panikångest

Jag känner mig så jävla fjantig just nu
men jag har nog fan panikångest,
mår så sjukt illa och har spytt flera gånger.
Jag vill ALDRIG mer sätta min fot i butiken känns det som nu.


Jag kommer inte kunna sova inatt det är bara att glömma.
ska upp halv 7 imorgon körlektion halv 8.
Och slutprov i rättskunskap, kommer inte gå kommer få ringa och avboka
provet har inte kunnat träna något idag.

Jag kommer bli som innan när mamma och pappa jobba natt.
vaken på nätterna och sover på dagen när jag vet att
annat folk är vaket och dom skulle höra om det händer något.
Jag hatar att jag är så jävla lättpåverkad, va inte ens någon i butiken
när jag kom dit, men som det såg ut och allt annat, det är sjukt obehagligt!


Ska väl sätta på en film så jag kan försöka sova lite sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0