Lååång dag

Urk, helt slut i kroppen, jobbat hela dagen så mina fötter värker.
inte sköönt!
Well, när jag kom till jobbet så va jag i min egna värld(som alltid)
och när ag låser cykeln och sjunger för mig själv ploppar någon
ut sitt huvud genom affärens dörr och jag håller på att kissa på mig!
Det va sjuuukt läskigt, sen när jag kolla va det bara chefen.
men jag viste ju inte att han skulle vara där.

Han ville iaf följa med mig ner i källaren och visa alla nya larmen
så jag inte behövde vara själv där första dagen sen det hände, snällt!
Nu har vi iaf larm ÖVERALLT! jag skojar inte det är överallt.
Så jävla skönt nu kan ingen sitta i källaren och vänta på att jag ska komma
och öppna för att sedan binda mig och sno alla pengar.



Sen drog jag med Mamma till Carros jobb.
Dags att sparka mamma i arslet så hon kommer igång med
ridningen igen, så vi köpte ett par ridskor till henne.
Bra där!
Nu ska hon bara ha en ny hjälm också så är hon redo!


Imorgon ska jag följa med M till frissan, jag känner för att göra något
med mitt hår, hmm, Carro tyckte grönt eller rosa, men njaaaa!
Hahaha!
Körlektion har jag imorgon också, fan vad nice, ska fickparkera.
Hoppas att det blir bokning av halka åså snart!
Bra där!


Nehe, nu ska jag sova är sjukt trött, och hovslagaren kommer imorgon.
Så måste vara pigg, Porrstefan ska sko hästarna!
Hhahaa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0