Feber

det här har inte vart min bästa dag,
börja bra vakna runt halv 8 skulle äta frukost hade sprängande
huvudvärk så åt en alvedon och sen drack jag en kopp te och åt en halv macka
sen blev det ett besök på toa spydde som en gris.

På jobbet har jag hostat haft huvudvärk och jag tror nästan att jag
håller på att dö, men än så länge lever jag.
Nu har jag börjat få feber också, jag som va så glad över att
ha klarat mig utan det!
Suuuck!
Och jävla mupp lungorna gör fortfarande ont, mer på vänsterbaksida och
på dagen har det vart helt okej, är nu som det spårar ur...
Skönt verkligen....



Nu ska jag sova tänkte jag, efter en SJUK match i fotbollen.
Sån jävla tur vi har, det är inte sant!



Puss


      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0